Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

1-klik.nextore.pl

główne menu

Znajdziesz tutaj eBooki, e-Czasopisma, e-książki, eGazety, Książki-Audio, Bajki, Cyfrowe publikacje, audiobooki, eMagazyny, książki, e-Publikacje. Jest tu prasa, dobra książka, Kursy nauki języków obcych, Angielski, AudioBook, Bajka, prasa codzienna, gazeta, gazety i czasopisma - darmowe wydania, prenumerata....... Cyfrowe wydania tańsze do 70% od wydań papierowych, e-prasa, e-książki, Książki Audio, eBooki, e-Czasopisma, eGazety, prasa, Bajki, AudioBook

Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

: Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
Okładka Pobierz darmowy fragment Opinie o produkcie
39,90 35,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)
  • PDF (znak wodny)

Justyna Bakalarska-Stankiewicz 

Justyna Bakalarska-Stankiewicz 

25.11.2020

25.11.2020

polski

5 godz. 14 min.

Onepress

978-83-283-7264-1

Opis:

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.

Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Opinie o produkcie


Aby dodać opinię o produkcie musisz być zalogowany na swoje konto Klubu Nexto.
Zaloguj się / zarejestruj się za darmo.

 

  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook
Forma zakupuCena

Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

39,90 35,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Co chce wiedzieć klient?
  2. 2.Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone
  3. 3.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
  4. 4.Szef wymagający i wyrozumiały
  5. 5.Zero to One
  6. 6.Nie bój się błądzić
  7. 7.Motywacje lidera
  8. 8.Gra bez końca
  9. 9.Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
  10. 10.Proste prawdy o przywództwie