Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

1-klik.nextore.pl

główne menu

Znajdziesz tutaj eBooki, e-Czasopisma, e-książki, eGazety, Książki-Audio, Bajki, Cyfrowe publikacje, audiobooki, eMagazyny, książki, e-Publikacje. Jest tu prasa, dobra książka, Kursy nauki języków obcych, Angielski, AudioBook, Bajka, prasa codzienna, gazeta, gazety i czasopisma - darmowe wydania, prenumerata....... Cyfrowe wydania tańsze do 70% od wydań papierowych, e-prasa, e-książki, Książki Audio, eBooki, e-Czasopisma, eGazety, prasa, Bajki, AudioBook

Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

: Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
Okładka Pobierz darmowy fragment Opinie o produkcie
39,90 23,94 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)
  • PDF (znak wodny)

Justyna Bakalarska-Stankiewicz 

Justyna Bakalarska-Stankiewicz 

25.11.2020

25.11.2020

polski

5 godz. 14 min.

Onepress

978-83-283-7264-1

Opis:

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.

Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook
Forma zakupuCena

Content marketing. Od strategii do efektów - audiobook

39,90 23,94 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
  2. 2.Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
  3. 3.UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
  4. 4.Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone
  5. 5.Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
  6. 6.Dla krwi i pieniędzy. Miliarderzy, biotechnologia i poszukiwania leku, który przyniesie fortunę
  7. 7.#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie
  8. 8.Jak inwestować swoje pieniądze

Najchętniej kupowane

  1. 1.Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone
  2. 2.Co chce wiedzieć klient?
  3. 3.Zero to One
  4. 4.Szef wymagający i wyrozumiały
  5. 5.Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
  6. 6.Proste prawdy o przywództwie
  7. 7.Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe
  8. 8.Nie bój się błądzić
  9. 9.7 nawyków skutecznego działania. Wydanie jubileuszowe
  10. 10.Motywacje lidera