Sylwia została porzucona w dzieciństwie. Zachowała tylko kilka wspomnień związanych z biologiczną rodziną, jest przekonana, że miała siostrę bliźniaczkę. Po latach próbuje odnaleźć bliskich, którzy mogą uratować jej życie, a w rozwikłaniu tajemnicy rodzinnej pomaga jej dziennikarka Pola. Poza niewyraźnymi wspomnieniami Sylwii nie ma jednak żadnych dowodów na istnienie siostry a dziennikarka boi się...
O sztuce dobrego życia dla najmłodszych
Mała Hania od zawsze marzyła o tym, by zostać wróżką. Wesoła i bystra dziewczynka pragnęła opiekować się innymi, nieść pomoc potrzebującym i sprawiać, by świat stał się lepszym miejscem. Spotkanie z wilkiem Albertem - stuletnim mędrcem i opiekunem lasu, który opowiada jej o Gwiezdnym Pyle - staje się początkiem niezwykłej podróży. Dziewczynka i jej opiekun...
Nowa powieść dla młodzieży autorki bestsellerowego Cudownego chłopaka!
Historia chłopca, który pragnie odnaleźć ojca w świecie pełnym magii, zjaw i duchów.
„Miłość to podróż bez końca” - R.J. Palacio
Dwunastoletni Silas już wie, że nocą mogą się wydarzyć złe rzeczy. To właśnie po zmroku groźni jeźdźcy zabierają jego ojca i ruszają w nieznane. Chłopiec czuje, że nie może bezczynnie...
Zabiorę was w epicką podróż po Babilonii VI w. p.n.e., aby znaleźć odpowiedź na pytanie - Jak mogło wyglądać życie proroka Daniela i jego przyjaciół?
Historie ocalenia z ognistego pieca Szadraka, Meszaka i Abednego czy nadzwyczajne uratowanie Daniela w jaskini z lwami na pewno znacie choćby z książeczek dla dzieci. Co powiecie na opowieść o niewoli Babilońskiej opartej na faktach historycznych i...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...