W byciu esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić tylko właściwe rzeczy.
• Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne?
• Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny?
• Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny?
• Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas?
Jeżeli...
"Angielski dla zaawansowanych Teksty i ćwiczenia to:
- interesujące tematy poruszane w radiu, telewizji, prasie czy Internecie
- nauka współczesnych słów, wyrażeń i idiomów używanych w mediach
- kilkadziesiąt tekstów pokazujących użycie słów w praktyce
- 200 różnorodnych ćwiczeń z kluczem odpowiedzi
- ciekawe zagadnienia i specjalistyczne słownictwo
Angielski dla zaawansowanych Teksty i ćwiczenia...
Chcesz rozwinąć słownictwo i płynnie mówić po angielsku?
Ucz się z kursem „Angielski na mp3 - Idioms. Part 1 i 2”, którego głównym celem jest nauka i trwałe zapamiętanie ponad 300 idiomów najczęściej używanych w codziennych rozmowach. Kurs przydatny dla osób przygotowujących się do matury na poziomie rozszerzonym oraz egzaminów FCE i CAE.
W kursie znajdziesz:
• ciekawą historyjkę...
Compendium of knowledge on engagement
Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with the leader in particular. Significant engagement, taking personal responsibility for individual and team goals,...
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.
Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.
Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu
Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolności do poszukiwania rozwiązań i krytycznego myślenia. Profesor Harvard Business School, autorka niniejszej książki, Amy C. Edmondson, już...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.
Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...
Książka o zróżnicowanych podejściach Chin dotyczących reformy globalnego zarządzania w oparciu o budowane narracje strategiczne, upowszechniane wewnątrz kraju oraz na zewnątrz.
Eksportowy chiński model zarządzania światem tianxia (天下), będący swego rodzaju ucieleśnieniem „nowego wspaniałego świata”, nie zyskał nigdy uniwersalnego charakteru. Czy dziś może nastąpić przełom i Chiny zdołają...
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka.
Saul Kaplan , pomysłodawca i założyciel...