Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

1-klik.nextore.pl

główne menu

Znajdziesz tutaj eBooki, e-Czasopisma, e-książki, eGazety, Książki-Audio, Bajki, Cyfrowe publikacje, audiobooki, eMagazyny, książki, e-Publikacje. Jest tu prasa, dobra książka, Kursy nauki języków obcych, Angielski, AudioBook, Bajka, prasa codzienna, gazeta, gazety i czasopisma - darmowe wydania, prenumerata....... Cyfrowe wydania tańsze do 70% od wydań papierowych, e-prasa, e-książki, Książki Audio, eBooki, e-Czasopisma, eGazety, prasa, Bajki, AudioBook

Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów - ebook

64,90 58,41 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Anthony Iannarino 

20.09.2024

20.09.2024

polski

304

MT Biznes

978-83-8231-592-9

Opis:

"Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić

 

Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że – jak twierdzi ponad połowa z nich – przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bez­użytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy skazani na porażkę jeszcze przed spotkaniem z klientem? Nigdy w życiu!

 

Anthony Iannarino przedstawia szczegółowy plan działania pozwalający odnieść sukces w sprzedaży. Uczy handlowców i każdego, kto sprzedaje usługi oraz produkty swojej firmy, jak edukować klienta, by być tylko krok przed nim, i jak podchodzić do każdej transakcji, tak by budować swój autorytet, nie umniejszając autorytetowi klienta.

 

Ten jeden krok wystarczy, by klient potraktował nas jak partnera biznesowego i uznał za eksperta.

 

Najważniejsze to zadawać dobre pytania. Iannarino wskazuje konkretne zasady i narzędzia, które pozwolą sprzedawcy stać się autorytetem w oczach klienta i pokazać mu rozwiązania, których on sam nie widzi.

 

Obok strategii, taktyk i scenariuszów rozmów znajdziesz tu także zwroty niezbędne w kontakcie z klientami, w tym takie, które nie obniżą autorytetu klienta, a wskażą jego słabe strony. Nauczysz się, jak przeprowadzić klientów ze słabej pozycji, w której znaleźli się z powodu złych decyzji, nieodpowiedniego zrozumienia rynku lub po prostu pecha, do pozycji, w którejpoczują się silni.

 

Pamiętaj, aby:

 

·postawić się na miejscu potencjalnego partnera strategicznego

 

·zachęcać do zmiany i zapewniać kontekst

 

·wyróżniać się w rozmowie sprzedażowej

 

·pomagać kupującemu na każdym etapie zaspokajania jego potrzeb.

 

To książka dla wszystkich profesjonalistów zajmujących się sprzedażą produktów i usług klientom firmowym – rozsądna, skuteczna i oparta na zasadach, które będą miały natychmiastowy wpływ na wyniki. To także obowiązkowa lektura dla kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów operacyjnych, chcących doskonalić swoje umiejętności związane ze sprzedażą."

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów - ebook
Forma zakupuCena

Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów - ebook

64,90 58,41 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  2. 2.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  3. 3.Kup kochance męża kwiaty
  4. 4.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  7. 7.Co chce wiedzieć klient?
  8. 8.Menopauza. Instrukcja obsługi
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Toksyczna matka