Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

1-klik.nextore.pl

główne menu

Znajdziesz tutaj eBooki, e-Czasopisma, e-książki, eGazety, Książki-Audio, Bajki, Cyfrowe publikacje, audiobooki, eMagazyny, książki, e-Publikacje. Jest tu prasa, dobra książka, Kursy nauki języków obcych, Angielski, AudioBook, Bajka, prasa codzienna, gazeta, gazety i czasopisma - darmowe wydania, prenumerata....... Cyfrowe wydania tańsze do 70% od wydań papierowych, e-prasa, e-książki, Książki Audio, eBooki, e-Czasopisma, eGazety, prasa, Bajki, AudioBook

Język hindi. Część I. Kurs podstawowy - ebook

49,00 44,10 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Danuta Stasik 

12.01.2017

10.01.2017

polski

269

Wydawnictwo Akademickie Dialog

978-83-8002-611-7

Opis:

Podręcznik zawiera zasób podstawowych wiadomości z gramatyki współczesnego standardowego języka hindi wraz z praktycznym materiałem ilustracyjnym w postaci tekstów, dialogów i ćwiczeń.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Język hindi. Część I. Kurs podstawowy - ebook
Forma zakupuCena

Język hindi. Część I. Kurs podstawowy - ebook

49,00 44,10 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie