#3/2024
W nowym numerze między innymi:
Jak sprzedać klasykę? O Taboo trade-offs i wymianach nie do pomyślenia pisze Maria Opałka. Na pytanie, po co nagrywać odpowiedzi szuka Michał Mendyk. Z impresariami i animatorami kultury Grzegorzem Kotowem oraz Stanisławem Suchorą rozmawia Robert Kamyk. Poradnik autoprezentacji układa Anna Proszowska-Sala.
Relacje z koncertów w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie oraz Gdańsku oraz ze spektakli: „David et Jonathas” Charpentiera w Nancy, „Don Quichotte chez la Duchesse” Boismortiera w Wersalu oraz musicalu „Wypiór” w Warszawie.
W korespondencji zagranicznej o współczesnej muzyce kanadyjskiej pisze Piotr Grella-Możejko.
Recenzje płyt, m.in. nowych nagrań muzyki Clary i Roberta Schumannów, Josquina według Cut Circle, „Pięknej młynarki” w wykonaniu Guthriego czy „Trylogii rzymskiej” Respighiego, a także książek: „Czy możliwa jest uniwersalna filozofia muzyki?” Ireneusza Kani oraz „Lira korbowa w tradycji kulturowej Rzeczypospolitej” Zbigniewa Jerzego Przerembskiego.
O nagraniach niedawno zmarłej śpiewaczki Ewy Podleś pisze Tomasz Pasternak. Cykl Tajne/Muzyczne kontynuuje Danuta Gwizdalanka.
Nowy odcinek cyklu „Wiktor Brégy. Historia artysty”