Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

1-klik.nextore.pl

główne menu

Znajdziesz tutaj eBooki, e-Czasopisma, e-książki, eGazety, Książki-Audio, Bajki, Cyfrowe publikacje, audiobooki, eMagazyny, książki, e-Publikacje. Jest tu prasa, dobra książka, Kursy nauki języków obcych, Angielski, AudioBook, Bajka, prasa codzienna, gazeta, gazety i czasopisma - darmowe wydania, prenumerata....... Cyfrowe wydania tańsze do 70% od wydań papierowych, e-prasa, e-książki, Książki Audio, eBooki, e-Czasopisma, eGazety, prasa, Bajki, AudioBook

sieci 2022

  • Tom Felton. Autobiografia. Po drugiej stronie różdżki - ebook

    Data dostępności: 22.03.2023

    Data publikacji: 22.03.2023

    Bestseller „Sunday Timesa”! Najlepsza książka wspomnieniowa 2022 roku amerykańskiej sieci księgarń Barnes & Noble. Książka ze wstępem Emmy Watson. Lektura obowiązkowa dla każdego Potteromaniaka. Ulubiony czarny charakter. Naczelny przeciwnik Harry’ego Pottera. Wychowanek Slytherinu. Tom Felton, lepiej znany jako Draco Malfoy, wkracza na scenę. Poznajcie pełne magii...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,99 44,99 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Najskrytsze miejsca duszy
  2. 2.Lovelight Farms. Tom 2. Evelyn & Beckett
  3. 3.Kevin's Korner w wersji do nauki angielskiego. Williamstown Series
  4. 4.Prawdziwa SELF-CARE (bez kryształów, głodówek i kąpieli w pianie)
  5. 5.Osada
  6. 6.Walhalla
  7. 7.Sekret
  8. 8.Miałam tak wiele
  9. 9.Miałam tak wiele
  10. 10.Klucz do szczęścia

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dziennik Gazeta Prawna
  2. 2.Sport
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Przyjaciółka
  8. 8.Sekret
  9. 9.Motor
  10. 10.Iron Flame. Żelazny płomień